Vânzarea în Magazinul online se bazează pe Termenii și Condițiile acestui Magazin online, pe care fiecare client trebuie să îi citească înainte de a comanda. Lansarea unei comenzi constituie acceptarea acestor Termeni și Condiți
S.C. SEGRA COM S.R.L., cu sediul în CLUJ-NAPOCA, STR. ANINA, NR. 1, AP.46, JUD. CLUJ Înmatriculată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Cluj sub nr. J12/884/10.05.2002, având cod fiscal RO14627477
Magazinul este condus de S.C. SEGRA COM S.R.L. Magazinul își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții în întregime, sau orice parte a acestora, în orice moment, fără notificare prealabilă. Clientul nu este obligat de prevederile Termenilor și Condițiilor care au fost modificate după ce comandă a fost făcută. Prin cumpărarea de produse din magazinul nostru, Clientul acceptă acești Termeni și Condiții. Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor, Clientul este de acord să primească materiale promoționale trimise pentru a fi informat cu privire la oferte speciale, produse noi, etc.
Persoanele care au vârstă de 18 de ani și au capacitate deplină de exercițiu pot fi clienți ai Magazinului.
1. Magazinul nostru vinde produse online. Oferim servicii 24/7, 365 de zile pe an. Ca urmare, comenzile pot fi făcute 24/7.
2. Toate produsele disponibile în magazinul nostru există pe stoc în depozitul nostru și statutul lor este actualizat în fiecare zi. Cu toate acestea, informațiile cu privire la disponibilitatea produselor pot fi modificate fără notificare prealabilă.
3. Toate prețurile sunt în RON. Preț brut care conține cota de TVA aplicabilă este indicat împreună cu o descriere completă a produselor. Prețul fiecărui produs specificat atunci când comandă este lansată este obligatoriu și nu se va schimbă până la efectuarea plății.
4. Magazinul își rezervă dreptul de a modifica prețurile produselor disponibile în Magazin, de a introduce produse noi, de a face și retrage oferte speciale pe site-urile Magazinului sau de a modifica site-urile.
5. În cazul produselor care au un preț special, sau al produselor care sunt de vânzare, comenzile vor fi executate în ordinea în care comenzile confirmate au apărut în panoul nostru de vânzări electronice. Numărul articolelor care au un preț special sau se află la vânzare este limitat. Prețurile speciale sunt valabile doar pentru o anumită perioadă de timp. Clientul nu poate pretinde o rambursare, respectiv diferența dintre prețul special și prețul obișnuit, în cazul în care comandă a fost făcută după perioada în care produsul a fost disponibil la un preț
6. Comenzile se fac prin completarea, în mod corect, a formularului de comandă aflat pe site.
7. Comenzile pot fi făcute numai de persoanele care s-au înregistrat și dețin un cont la Magazin, sau cei care vor furniza toate informa̧țiile necesare pentru a efectua tranzacția.
8. Fiecare comandă făcută de către Client este confirmată – vom trimite un email informând clientul că am primit comandă.
9. Magazinul își rezervă dreptul de a verifică comandă. Dacă nu poate fi stabilit nici un contact cu cumpărătorul sau comandă nu poate fi verificată, Magazinul își rezervă dreptul de a suspendă executarea comenzii.
10. Magazinul execută comenzile în termen de 48 de ore de la efectuarea comenzii sau efectuarea plății. În cazul în care există probleme în executarea comenzii, Clienții vor fi informați imediat cu privire la acest aspect. Prin executarea comenzii se înțelege trimiterea bunurilor clientului.
11. Vânzătorul ia în considerare cererile și plângerile și oferă informații despre produs oral, în scris, prin e-mail sau format electronic.
12. Atunci când efectuează plângeri sau cereri, Clientul ar trebui să utilizeze numărul de ordine al lui/ei sau să furnizeze informațiile necesare pentru identificarea lui/ei.
13. Magazinul va răspunde la plângere în termen de cel mult 14 zile lucrătoare din momentul primirii tuturor informațiilor necesare. Răspunsurile pot fi furnizate în aceeași formă în care a fost depusă cererea sau plângerea.
14. Rambursarea este posibilă numai în cazul în care toate cerințele prevăzute în acești Termeni și condiții au fost îndeplinite.
15. Reclamațiile sunt acceptate prin telefon/fax la numărul de telefon: 0721200667 și în scris, la următoarea adresă: office@salanunta.ro
16. Suma Rambursată este prețul produsului minus costul de livrare și costurile de exploatare, cum ar fi costurile de pregătire a mărfurilor pentru transport.
17. După ce plângerea / returnarea a fost acceptată, banii se restituie în contul descris în formularul de returnare în termen de 14 zile.
În conformitate cu Articolul 9 din Ordonanţa urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Vânzătorul va notifica Clientul că el / ea are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.
Magazinul oferă două metode de plata:
Numerar la livrare – clientul achita produsele în momentul livrării
Plata cu Cardul
În cazurile în care Magazinul este obligat să ramburseze banii Clientului plătiți de el / ea în contul Magazinului, această returnare are loc în termen de maximum 14 zile lucrătoare.
Magazinul își rezervă dreptul de a verifica identitatea Clientului care solicită rambursarea. Magazinul nu este responsabil pentru eșecul sau întârzierea efectuării restituirii în cazul în care Clientul, în ciuda unei cereri trimise la adresa lui / ei de e-mail, nu a indicat contul bancar în care se face plata, sau în cazul în care nu furnizează Magazinului toate datele necesare pentru a efectua plata. Magazinul nu este responsabil pentru eșecul sau întârzierea efectuării restituirii în cazul în care o astfel de situație rezultă deoarece Clientul a furnizat date cu caracter personal incorecte (nume, adresa) sau numărul de cont incorect.
Personalul autorizat al S.C. SEGRA COM S.R.L. își desfășoară activitatea curentă pe teritoriul României, adresandu-se cu precădere ariei geografice a Județului Cluj.
Totodată, S.C. SEGRA COM S.R.L. fiind o entitate de cetățenie Romană, este supusă legilor aflate în vigoare pe teritoriul României, acestea fiind cuprinse în următoarele acte normative:
Constitutia, Codul Civil, Codul de Procedura Civila, Codul Penal si Codul de Procedura Penala.
Clienții furnizează în mod voluntar informațiile personale. Datele sunt utilizate numai de către S.C. SEGRA COM S.R.L. Doar informațiile necesare sunt solicitate și sunt folosite doar pentru a identifica Clientului și a execută comandă. Fiecare Client are dreptul de a vizualiza datele pe care el(ea) le-a furnizat sau le-a actualizat. Fiecare client beneficiază, de asemenea, de drepturile care decurg din Legea cu privire la protecția datelor cu caracter personal.
Datele cu caracter personal sunt protejate în conformitate cu Legea nr. 677 din din 21 noiembrie 2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date, pentru a preveni accesul terțelor persoane.
În cazul în care Clientul este de acord, cu consimțământul acestuia, datele cu caracter personal vor fi prelucrate de către Magazin pentru a informa Clientul despre produsele noi, promoții și servicii disponibile în Magazin.